پودر مخمل

پودر مخمل ترک (امگافلوک)

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

اطلاعاتی درمورد پودرمخمل:

امگافلوک نماینده رسمی و اصلی شرکت فلوکجان ترکیه در خصوص فروش پودرهای مخمل درجه یک در ایران می باشد. استفاده از پودر مناسب در اجرای پروژه های مخمل پاشی با دستگاه مخمل پاش بسیار مهم است.

رنگهای متنوعی که پودرهای مخمل دارا می باشد به شما امکان استفاده و پوشش انواع سطوح را خواهد داد. برند فلوکان استار آماده ارسال مخمل ایرانی، ترک، چینی با امکان انتخاب تنوع رنگی به تمام نقاط کشور است.بیش از ۱۰۰ طیف رنگی پودرهای مخمل به صورت خرده و عمده.

پودرهای مخمل از جنس های: نایلون ، ویسکوز ، آکرولیک ، پلی آمید ساخته می شود. جنس پلی آمید بیشترین استفاده را به دلیل خوش رنگ بودن و دوام و کیفیت مناسب به خود اختصاص می دهد. برخورد پودر به چسب روی کار باعث فروریختن و چسبیدن پودر در داخل چسب می شود. هدف این است که پودر مخمل به بهترین شکل داخل چسب وارد شده و تا زمان خشک شدن همانگونه باقی بماند.

پودرمخمل ایرانی : این پودر از الیاف پنبه ای تولید می شود و تنها با اندازه ۰٫۵ میلیمتر عرضه می گردد.

شرکت امگافلوک تنها تولید کننده پودرهای مخملی ایرانی و آماده ارسال به تمام نقاط کشور می باشد . می باشد.

این پودر دارای تنوع رنگی محدودی است و برای افرادی که به دنبال تنوع رنگی هستند پیشنهاد می شود، کاتالوگ رنگ مخمل ایرانی را از شرکت امگافلوک تهیه نمایند این پودر ها تولید امگافلوک بوده و با تلاش بیشتر و حمایت شما مصرف کنندگان محترم بر این هستیم تا محصولات بهتر و با کیفت تری را عرضه بازار کنیم. پودر های آکریلیک (اکرولیک) پرز پنبه و کتان و پلی استر از تولیدات این گروه ایرانی است ۵/.میل یا پنج دهم شروع تولید پودر مخمل ایرانی است اندازه پودر مخمل هر چند بلند تر باشد کیفیت نرمی و لطافت ان بهتر می شود. البته یک نکته هم اینجا فراموش نشود که دنیر یا سایز قطر نخ هم در این نکته بسیار مهم است برای الیاف بلند تر نخ دنیر بالا استفاده می شود مانند پودر مخمل ۳ و ۶ میل.

پودرمخمل ترکیه ای:

این پودر در جنس های مختلفی عرضه می شود:

  1. پلی آمید
  2. پلی استر
  3. ویسکوز

جنس پلی آمید از پلاستیک تشکیل شده است که با لیزر های مجهز خرد می شود.

پلی آمنید از نظر نرمی و لطافت بین پودر ها در رتبه اول قرار دارد.

جنس پلی استر هم از پلاستیک تشکیل می شود. ولی از نظر نرمی و لطافت گیفیت کمتری نسبت به پلی آمید دارد.

ضخامت این نوع پودر های ذکر شده از ۱ میلیمتر شروع شده و تا ۶ میلیمتر ادامه دارد.

جنس ویسکوز از پارچه است و از نظر کیفیتی همانند پلی آمید است. ولی از نظر بارداری کیفیت پایین تری دارد.

cresta help chat
Send via WhatsApp