پودر مخمل | پودر مخمل ترک | پودر مخمل ایرانی

پودر مخمل ترک 09192075483

پودرمخمل (ترک ،ایرانی ،چینی)

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

پودر مخمل 09192075483

پودرمخمل (ایرانی ،چینی،ترک)

پودرمخمل تشکیل شده از الیاف بسیار کوچک و ظریف که بوسیله دستگاهی مخصوص بنام دستگاه مخملپاش با جریان قوی الکتریسیته روی سطوح مختلفی پاشیده میشود.


یک سوال مهم این است : پودر مخمل از کجا بخرم ؟

با درنظر گرفتن نیاز های امروز صنعت ، استفاده از مخمل پاش و پودر مخمل بسیار گسترده تر شده است. شما میتوانید با ورود به سایت ایلیاکروم اقدام به خرید اینترنتی پودرمخمل نمایید. کافیست با ما تماس بگیرید تا در خرید پودرمخمل بهترین رانمایی را به شما ارائه دهیم.

استفاده از پودر مخمل مناسب در اجرای پروژه های مخمل پاشی با دستگاه مخملپاش بسیار مهم است.امگافلوک، نمایندگی فروش یکی از قدیمی ترین و بهترین تولیدکنندگان پودرمخمل را در ایران دارا میباشد. گروه رنگ های متنوع پودرمخمل ، به شما امکان استفاده و تزئئین انواع سطوح را خواهد داد.


امگافلوک انواع پودرمخمل ایرانی و پودر مخمل ترک را برای ارائه در سبد مواد اولیه مخملپاشی خود ، برای ارائه به مشتریان ، دارد.فروش پودرمخمل در وزن های 1 کیلویی به بالا ، با امکان انتخاب تنوع رنگی ، آماده ارسال به تمام تقاط کشور است.


پودرهای مخمل شامل ۳ گروه اصلی هستند :
الف ) پودرهای مخمل ساده
ب ) پودرهای مخمل متالیک
ج ) پودرهای مخمل فسفری

پودرهای مخملی ترک در سایزهای متنوعی تولید میشوند که هر کدام از این پودر های مخملی می توانند در صنایع خاصی کاربرد داشته باشند .
الیاف پودر مخملی سایز 1 میل پر مصرف ترین نوع پودر مخمل هستند و در اغلب صنایع مخملپاشی این سایز مورد استفاده قرار میگیرد .
الباقی سایز ها صرفا بصورت سفارشی تولیدو عرضه میگردند . از جمله پودرهای مخملی با 5 میل ارتفاع که بعنوان خزه مصنوعی یا چمن مصنوعی کاربرد دارند .

کیفیت فنی پودر مخمل ترک

از تمامی فاکتور های مهم در کیفیت پودر مخمل ، تست گرفته شده و بهترین کیفیت ارائه میشود.

سنجش رنگ طیف نورسنجی ، اسکنر شکل فلاک، ابزار قرارگیری در معرض نور، عرق سنج، صدا سنج و غیره

کاربرد ها

خودرو : فلاک کاربرد گسترده ای در صنعت خودرو دارد، مزیت آن ایزوله کردن گرمایی و صدای است . کاربرد در کانال های پنجره، درز درها، داشبور، صندلی ها، پنل درها، سقف و ستون های A,B,C  خودرو را میدهد  و در قسمت های داخلی باث کاهش صدا و لرزش میشود.

لباس : حتما میدنید که تعداد زیادی لباس شامل فلاک در خانه دارید.

فلاک در پارچه ها و لباس های زیادی مورد استفاده قرار میگیرد و با پایان هایی مانند مخمل یا چرم و همچنی در چاپ یا انتقال طرح به تی شرت و زیر پوش مورد استفاده قرار میگیرد.
همچنین در دکور منزل، مبلمان، پرده ها، پتوها، کاغ دیواری و دیگر قسمت های پارچه های منزل بکار میرود.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

cresta help chat
Send via WhatsApp