دستگاه مخمل پاش

دستگاه مخمل پاش

 

دستگاه مخملپاش چیست ؟ | مشاوره رایگان : 09385324434

مخملپاش امگافلوک

دستگاه مخملپاش امگافلوک با کارایی و بازدهی بالا و کیفیت عالی در سراسر ایران.استفاده از دستگاه فلوک پاش بسیار ساده و ایمن می باشد ،این دستگاه یکی از حرفه ای ترین دستگاه های موجود در بازار می باشد.

دستگاه مخملپاش جهت استفاده در صنایع چوب ،صنایع شیشه ،صنایع پلاستیکی،صنایع فلزی و…. قابل جرا می باشد.

تنها تعیین کننده مقاومت پودر مخمل ،چسب مخمل ان می باشد،میتوان از چسب مخمل ضد اب استفاده کرد تا قطعه شما را ضد اب و قابلیت شستشو کند.

مخملپاش چیست؟

دستگاه مخملپاش، یک دستگاه کاملا مدرن است که با باردار کردن ذرات ، قابلیت پاشش آنها را بر روی اجسام مختلف را ایجاد میکند، دستگاه مخملپاش یک دستگاه های ولتاژ بوده و قابلیت اجرای پوشش مخمل بر روی انواع سطوح مختلف را دارد،امگافلوک تنها نماینده ی رسمی شرکت الکتروسیس ترکیه در ایران میباشد و دستگاه مخملپاش تولید شده توسط این شرکت، تنها دستگاه مخملپاش است که امکان اجرای مخمل پاشی بر روی سقف و دیوار را نیز دارد و به کمک این دستگاه میتوان تمامی سطوح کوچک و بزرگ را مخمل پاشی کرد.
دستگاه مخملپاش الکتروسیس مزایای بسیاری نسبت به سایر دستگاه های مخملپاشی دارد که، قابلیت تعویض سریع ظرف پودر مخمل، وزن کم، امکان استفاده از پودرهای استفاده شده و بازدهی بالا برخی از این مزیت ها میباشند.

مخمل پاشی انواع سطوح اعم از :

مخمل پاشی دیوار

مخمل پاشی قطعات ماشین 

مخمل پاشی روی سفال

 

مخمل پاشی روی گل طبیعی

 

 

cresta help chat
Send via WhatsApp