مخمل پاشی خودرو


اتومبیل و سایر وسایل نقلیه

از پودرمخمل پاشی خودرومخمل در فضای داخلی اتومبیل و وسایل نقلیه دیگر بسیار استفاده می شود. مخمل پاشی خودرو برای تهیه تزئینات تزئینی در اتومبیل های جدید روی جعبه های دستکش و سکه ، روکش های سر ، روکش درب و قطعات دیگر استفاده می شود. همچنین بر روی لاستیک های پنجره استفاده می شود تا سطح دوش ساینده ای فراهم نکند که در زمستان به پنجره ها یخ نزند.
اتومبیل های رالی و اتومبیل های سفارشی اغلب داشبورد ، کارت درب و سایر قطعات را شلوغ می کنند.

 

 

تعمیر و اصلاح مجدد قطعات داخلی اتومبیل

رانندگان اتومبیل های رالی اکنون از خواص ضد انعکاس روی داشبورد خود بهره می برند. پوشش پودرمخمل دارای این مزیت است که اجازه می دهد تمام قطعات اصلاح شده به طور منظمی به پایان برسد و در نتیجه بهتر از فضای داخلی جدید است. سازندگان اتومبیل های سفارشی نتایج مشابهی ایجاد می کنند اما از طیف گسترده ای از رنگ ها و طول های موجود استفاده می کنند. سازندگان از مخمل پاشی خودرو برای به پایان رساندن داشبورد ، کارت درب استفاده می کنند. سربرگ ، محفظه بلندگو و هر چیز دیگری از جمله چرخ ها و قطعات موتور.

پودر مخمل به عنوان پایان سطح برای کاهش خیرگی ، تراکم ، سر و صدا و لرزش استفاده می شود. داشبورد ، کارت های درب ، کنسول های تعمیر شده و آسیب دیده می توانند دوباره جدید به نظر برسند. این باعث می شود احساس نرمی گرم به سطوح سرد و سخت ایجاد شود. مواد ارزان و بی کیفیت لوکس می شوند.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

cresta help chat
Send via WhatsApp