دستگاه هیدروگرافیک

تولیدکننده دستگاه هیدروگرافیک (بهترین کیفیت در کل ایران را ازما بخواهید)

هیدروگرافی چیست ؟ | مشاوره رایگان : 09381012250

چاب آبی یا چاپ هیدروگرافیک یک روش چاپ برپایه آب میباشد.برای اجرای این نوع چاپ با پوشش، از دستگاه  و فیلم هیدروگرافیک استفاده میشود. قابلیت اجرا روی اکثر سطوح را دارد و برای تزیین آنها استفاده میشود.ایلیا صنعت تولیدکننده دستگاه هیدروگرافیک در انواع مختلف میباشد.چاپ هیدروگرافیک دارای کاربرد وسیعی است به گونه ای که در اشیاهای متنوع قابلیت اجرا دارد.برای مثال در قطعات داخلی هواپیما ، خودرو و قطعه های کوچکی هم چون گوشی همراه میتوان از هیدروگرافیک استفاده نمود . هم چنین میتوان فیلم های هیدروگرافیک را بروی کلیه سطوح مختلف مثل پلاستیک ، فایبرگلاس،چوب ، فلز،و سرامیک به اجرا درآورد.برای استفاده از این نوع چاپ باید از اکتیواتور و فیلم هیدروگرافیک استفاده میشود.

در ایران با نامهای وان هیدرو گرافیک ،حوضچه هیدروگرافیک ،کربوهیدرات ، واترتراسفر ، چاپ آبی ، طرح های هیدروگرافیک ، طرح کربن سیستم هیدروگرافیک، شناخته شده هست .در سیستم هیدروگرافیک فیلم هیدروگرافیک روی اب باز شده و سپس به وسیله پیستوله روی ان محلول فعال کننده بنام اکتیواتور اسپری میشود و قطعه که قبلا پرایمر خورده در حالت 45 درجه داخل دستگاه هیدروگرافیک دیپ شده و طرح هیدروگرافیک روی قطعه چاپ میشود.

هیدروگرافی با چاپ آبی ، یک فرآیند دکوراتیو سه یعدی است . در این فرایند طرح هایی همچون فیبرکربن ، چوپ ، استتار ،فلز پولیش شده وطرح های هندسی متنوع برای تزیین قطعات به کار گرفته می شوند.

مراحل کار با دستگاه هیدروگرافیک
  • مرحله یک : چاپ فیلم
  • مرحله دو : کوت ماده اولیه
  • مرحله سه : فعال سازی
  • مرحله چهار :انتقال جوهر
  • مرحله پنج : شست و شو
  • مرحله شش : کوتینگ ماده ی شفاف

قیمت دستگاه هیدروگرافی

چاپ هیدروگرافی به صورت پیشرفته انجام می شود و از لحاظ اقتصادی نیز مرقون به صرفه است . هم چنین مشکلات چاپ های متداول قدیمی مانند چاپ شابلونی ، پرس و ترانسفر و … را ندارد.